poniedziałek, 8 czerwca 2015

Możliwości Prezydenta na TFM

Tak więc, okazało się dziś(przynajmniej dla mnie to było zdziwienie, no ale lepiej teraz niż wcale), że Prezydenci na Transformice, wcale nie posiadają tylko takiej "posady"  i zero opcji do zmieniana gry.
Już tłumaczę o co mi chodzi.
Gdy grałam, nagle wyskoczyło mi okienko, coś jak ankieta. Było w niej zawarte pytanie, były tam minki i niepoprawna interpunkcja, więc na pewno nie było to napisane przez administratora gry(z całym szacunkiem, oczywiście xd). Pytanie brzmiało - mniej więcej oczywiście - tak:

"Czy chcielibyście, aby przywrócono dawną opcję, że w Evencie można było dostać darmowe ubranka? Przywróciłoby to dawny blask gry i biernego uczestniczenia w Evencie, bo o to przecież chodzi, prawda?"
"Popieram"
"Zie zgadzam się"
"Niezdecydowany"

Można było wybrać jedną z trzech, wyżej wymienionych opcji, po czym okienko zamykało się. Po jakiś 5-10, czy bodajże 15 minutach(zagapiłam się) ponownie pojawiło się to pytanie, a przy reakcjach były procenty:
"Popieram" 85% (z innego źródła informacji: ponad 2000 głosów)
"Zie zgadzam się" 6% (z innego źródła informacji: ponad 100 głosów)
"Niezdecydowany" 9% (z innego źródła informacji: ponad 200 głosów)


WNIOSEK: Prezydent na Transformice może tworzyć ankiety i podawać je do administracji - w końcu tam trzeba wysyłać wszystko, w celu zmian - czyli jednak mamy swój głos. ^-^

Niestety, chciałam się dowiedzieć więcej szczegółów, ale obecny Prezydent(Gobbek) wyłączył otrzymywanie szeptów, zapewne miał nie mały spam. XD  Tak czy siak, na razie wiadomo mi tylko tyle o możliwościach Prezydentów. :P
http://i.imgur.com/Zk66BpQ.png

~Kasumisw~
usupełnianie informacji u Michaelsons(na TFM)


PS. Dziś(9 czerwca 2015) rozwiałam swoje wątpliwości. ^-^
 <JA> [Gobbek] Bry, mogę spytać, jakie opcję są dostępna dle Prezydentów TFM?
> [pl] [Gobbek] Wysyłanie ankiet do administratorów
<JA> [Gobbek] coś po za tym?
> [pl] [Gobbek] Nie
<JA> [Gobbek] Dziękuję. ^^ (xd)
*Tadada.. da-da*

1 komentarz:

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.