niedziela, 23 kwietnia 2017

Punkty Przygody

Wraz z eventem administratorzy dodali nową rzecz do naszego profilu, a mianowicie punkty przygody. Znajdują się zaraz pod naszym obecnym tytułem. Aby otworzyć okno właśnie z tymi punktami musimy kliknąć w niebieską liczbę.


Są to punkty za nasze eventy. Każdy event ma inny próg ukończenia go. Wyjaśnię to na przykładzie obecnego eventu.


Mamy w nim do zdobycia kilka przedmiotów. Koło każdego z nich znajduję się liczba 15. Oznacza ona ilość punktów jaką możemy zdobyć za zebranie danej ilości jednej z rzeczy. Kiedy najedziemy na jedną z tych rzeczy możemy zobaczyć liczbę zebranych rzeczy na 30 np. 12/30. Kiedy zbierzemy 30 takich rzeczy, automatycznie do naszej aktualnej ilości punktów przygody dodaje się 15. Kiedy uda nam się zebrać wszystkie rzeczy dostajemy pieczęć oznaczającą to, że udało nam się ukończyć event w pełni.

Jak na razie nie ma wszystkich eventów z poprzednich lat, ale administratorzy będą je dodawać z czasem. Jest to ciekawe, bo możemy zobaczyć także swoje inne statystyki z boku, takie jak ilość przygód, które przebyliśmy, tytułów i odznak.

8 komentarzy:

  1. Dużo mnie omija nie grając w myszy e.e
    BTW wszystkiego najlepszego bo chyba masz 27 urodziny a ja nie mam ci jak życzeń złożyć xd
    ~Gall Ashonim xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju :D Tak, dziś mam urodziny, bardzo dziękuję :D

      Usuń
  2. Tego mi było trzeba, dzięki wielkie. Chociaż już wcześniej się dowiedziałam >.< :D No i wszystkiego najlepszeego od Oli, która nie ma jak złożyć życzeń, więc pisze je tutaj, wszystkiego naaj Mich. :3 Starcze ty jeden xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.