sobota, 4 lipca 2015

Dzień Niepodległości Ameryki na TFM

Transformice przed dwoma dniami wprowadziło "mini" Event z okazji Dnia Niepodległości Ameryki(4 lipiec). Co pewien czas można spotkać mapkę:
Co można z tego mieć? Tytuł «Patriotic»
Jak go zdobyć? Podpowiedzi możemy otrzymać klikając na książkę, którą trzyma "Statua Wolności". Gdy zbierzemy 9, to wskazwóka jest już w całości
Oczywiście nie musimy tego zbierać... :P
Jest kilka opcji, aby zdobyć ten tytuł:
  1. Idziesz do fajerwerków > klikasz "E" parę razy > idziesz pod wielką flagę > piszesz na chat'cie /f USA > ENTER
  2. Idziesz do fajerwerków > kucasz klikając "space" parę razy(ja miałam przy tym "bulwers"... ;d) > idziesz pod wielką flagę > piszesz na chat'cie /f Usa > ENTER   
  3. To samo co wyżej, tylko bez kucania przy fajerwerkach. ^,^
... i tytuł. 
Ja odblokowałam ten tytuł drugą opcją i mam wrażenie, że większość z tej właśnie opcji korzysta. XD

~ Kasu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.