czwartek, 23 lipca 2015

Nieobecność...

 ... w pewnym sensie.
Ze względu, że wyjechałam za granicę, nie zabrałam ze sobą swojego laptopa, więc korzystam z mojej mamy... która zabrania mi cokolwiek ściągać, nawet skype, a czas ogólnie mam bardzo ograniczony, a do tego dochodzi słaby internet(wieczorem to już masakera, bo wszystkie ludki z pracy wracają i wchodzą właśnie na najtańszy net XD).
Z tych właśnie powodów - głównie z braku nieograniczonego kontaktu z współzałożycielkami bloga, dzięki któremu blog sprawnie się rozwija i pojawiają się systematycznie jakieś posty - ograniczę swoją działalność na blogu do tworzenia zakładek... jakby wam coś dziewczyny nie pasowało, to edytujcie sobie... ale postaram się to zrobić tak, aby wszystkie byłyśmy zadowolone. :3
Swój stan "nieważkości" utrzymam do 25 lub 26 sierpnia. '__'

Pozdrawiam ^.^
~ Kasumi, która hartuje swój język podczas codziennych wypadów do spożywczaka... e.e
... przynajmniej nie mam poziomych, niebieskich, mrugających kresek. :P

PS. Ej... odpowiedzcie w komentarzach... w nowych zakładkach("Tytuły", "Komendy na chat", "Utillity"), macie końcówkę w linku "com", czy... "co.uk"? >.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.