środa, 12 sierpnia 2015

Spóźnione życzenia . . .

  Otóż, po ciężkiej walce z netem, w końcu dotarłam tu, aby edytować tego posta z selfii, na posta o urodzinach.
Zacznijmy od mego usprawiedliwienia... 10 sierpnia sądziłam, że napiszę to 11, gdyż wtedy właśnie wypada ważny dzień dla Pyśki, lecz wtedy wygnano mnie na ostępy pewnego ogromnego miasta i biegałam po muzeum uciekając to przed T-Rex'em, to podziwiając odpiłowaną część meteorytu o dziwnej nazwie zaczynającej się na "O", wracając natknęłam się ze swoją drużyną na "godziny szczytu" i do domu za turlałam się o 8:00, więc pozostały tylko marzenia, że net będzie jako tako chodził. Tak więc jestem tu 12... dzień za późno.
Tak czy owak postanowiłam, edytować  i opublikować ten post. 
11 sierpnia(wczoraj...) Thepysio, obchodziła swoje urodziny, więc chciałabym jej W TYM DNIU życzyć cierpliwości do tła liter(zUo), wytrwałości do trollów - na Transformice jak i w realu - i pozytywnej energii, która się każdemu przydaje oraz zdrowia, które jest takie wadliwe... no i oczywiście szczęścia pod każdą postacią - od ściągania na niemieckim, po nie złamanie sobie nogi skacząc przez ulicę. 
Najlepszego Pycha. ;3 
Tego posta pisałam sama, ale pewnie zaraz się dziewczyny też podpiszą pod nim. <3 
 


Chciałabym jeszcze podziękować, za wszystko, co zrobiłaś dla mnie i całej ekipy. *^*

~Kasumi


PS. Moja mama też w tym dniu co ty obchodzi urodziny i kazała Cię pozdrowić i przekazać, że wszystkie najwaleczniejsze lwy urodziły się 11 sierpnia i że jesteście(ona i ty i wszystkie ludki z tego dnia X'D) PRO i THE BEST on the word. 
;__; Wiem, wiem... jaka siara. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.