niedziela, 16 sierpnia 2015

Szczęście w nieszczęściu

Heyyo tfm..
 ***
<um.. tu nic nie było, ok? ;3>
***
Heyyo tfm... otóż zmieniłam zdanie, po tym, jak raz jeszcze swoje konto obadałam, przepatrzyłam moje konto i stwierdziłam, że może i te 1000 serków gdzieś przepadło.. ale ten hacker usunął mi tylko te przedmioty, których praktycznie nie używałam - szczęście w nieszczęściu. ;___; - więc zostaję na Trans. *^*

Um... jakby co, edytowałam ten post przed przeczytaniem komentarza... ale tak czy siak - przyznaję, przekroczyłam cienką czerwoną. ;_;
Postaram się, aby się to już więcej nie powtórzyło. ;v

~Transs

2 komentarze:

  1. Witam. Chce pochwalic, ze blog jest dopracowany i starannie prowadzony, ale jest jedno male niedociagniecie. Blog jest rzecza ogolnie dostepna, co oznacza ze kazdy moze go przeczytac, wiec radze ograniczyc nieco wulgaryzmy, nadmierne znaki interpunkcyjne i zwrocic uwage na to, ze nie wszystkie slowa pisze sie z duzej litery, bo taki tekst traci przejrzystosc. To nie mial byc hejt, ani nic w tym stylu, tylko mala porada. pozdrawiam autorki bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc.Dziekujemy i bedziemy sie starac zeby to naprawic. Takze pozdrawiamy :)
      ~Thepysio

      Usuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.