niedziela, 6 września 2015

Pożegnanie

A więc pewnie jak zauważyliście ostatnio nic nie dodaje i nie mam czasu... po dłuższych rozmyśleniach postanawiam odejść z powodu braku czasu mojego i kogoś innego. Więc Kasusususu, Trans i mój Pysiu odchodzę zarówno z tfm jak i z bloga. Spróbuje ogarnąć jak odejść z bloga, a jak mi się nie uda proszę o usunięcie mnie. Przepraszam za wszelkie kłopoty związane ze mną. Oczywiście bloga będę miała na oku więc macie się starać ^^.  To żegnajcie moje wierne kompanki i być może do zobaczenia.

Ostatni raz ~Wasza Paula 

6 komentarzy:

  1. ,,Ta ostatnia niedziela.." co nie? XD

    YAAAY, CZAS NA NGNL :3333

    OdpowiedzUsuń
  2. A TAKŻE OSU

    ZA DZIEŃ WOLNOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapominajmy o Elsie... musim dobić 80 lvl.. bo żem utknelem na 51 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcesz Elsa? To w zamian obejrzysz mi Corpse Party ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. *czyta...*
    CO!? CHYBA CIĘ COŚ! PAULAAAA!
    *idzie opier****ć Paulę na skypie... -.-" *

    ~Kasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ kasususu proszę o zachowanie spokoju i stosowanie się do zasad BHP

      Usuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.