środa, 16 września 2015

TRZY w jednym!

Um... dobrze liczę.. co nie? :d
  1. Ankieta,
  2. Serial Transformice #3,
  3. Nowe futerko i przedmioty.
 Już nieco zaległy temat, jakim była interesująca sonda od pewnego prezydenta... i wyniki były bardzo pozytywne. *,*
Dziękować naszemu dziennikarzowi za czujność. ;3

Ta... także zastarzały już temacik... trzeci odcinek kreskówki TFM. Mi osobiście przypadł do gustu. :P

I ostatnie, czyli najnowsze... nowe futerko i przedmioty, w takim lekko wakacyjnym akcentem. ^-^



Za screeny dziękuję Pauli. :P

Tsa... taki pościk... bardzo bogaty w kolorowe obrazki. X'DD
Um... praktycznie my wszystkie mamy bardzo ograniczony czas, a ja teraz znalazłam chwilę wolną od nauki, aby się rozerwać... jeśli można to tak nazwać. ;v
W weekendy oczywiście ja mam zawsze chwilę lub dwie...

~Kasumi

2 komentarze:

  1. Ta krowa jest świetna xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um.. powiem tak - na pewno ma podteksty. ;___; Te wymiona...
      No ale, każdy ma, to co lubi. X'DD
      Pozdr.

      ~Kasu

      Usuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.