sobota, 31 października 2015

Halloween - koncepcje strojów

WITAJCIE w tym dniu poprzedzającym te mroczne święto, jakim jest Halloween. 
Aby nas trochę wprowadzić w nastrój, postanowiłam porobić selfie(i tak mam ich za dużo ;d) o tej też tematyce. Mam nadzieję, że choć trochę te stroje przypadną wam do gustu. Zachęcam też do korzystania z nich. ;3


Nasz dziennikarz. xd
Mi się osobiście podoba. :3

Ile pomarańczy...

Um.. tutaj ja i Mich.. i random

Ogon.. pokaźny.

Ja wyglądam źle, bo to było takie testowe, ale Mich nadrobił swym wyglądem. XDD

Dziękuję za wytrwałość tej pani... bardzo spodobał mi się jej wygląd. ^.^
XD Sweet
Pomarańczowy i czarny.. podoba mi się. =3

Trollo-lolo... HALLOWEEN~!

Nie za dużo bieli? xd
Zimne, czy ciepłe kolory? '-'
<3
Brak mi sensownych komentarzy. xd
 Aleś ty mroczna Pych. ;o
*.* Się świeci...
U... Tran taka mrrroooczna. *,*
Cukierek albo psikus? :P 
Ucieło jej nietoperka na ogon..
:3 Krówkaaa...
XD On jest wiecznym Halloween.
Kolce tak bardzo. ;'P
:3 Mry-Mry, fajny fryz Pych.

Się zaczerwieniła. X'D
Nie rzucaj we mnie, o zła. ;p
Graaanaaatooowy taki.. *0*
O,e Uchwyciłam w locie.
Cukierek albo psikus? Cuks. :'3
Nie maż się.. X"D
SUPRISE!.. a ten jara się kijem. ;-;
Czo paczasz, jak płaczam?
Ta to ma zawsze jakiś pomysł. e,e

Podsumowanie? X"D
A poniżej, selfie ze strojami, które się już powtarzają.. ale nie mogłam ich nie dodać. XD

Dziękujemy także za pomoc wszystkim uczestnikom i naszemu dziennikarzowi. :>

TRZYMAJCIE SIĘ STRRRASZNIE! =3

~Thepysio & Kasumisw~

3 komentarze:

  1. Nie ma za co ;> To był mój obowiązek wam pomóc z tymi jakże pięknymi zdjęciami ;D Najlepsze na koniec, ja w makijażu *-* XDDD ~Wasz dziennikarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest to zielone neonowe :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.