czwartek, 8 października 2015

THIS IS HALLOWEEN, HALLOWEEN, HALLOWEEN!

Każdy chyba zna tą piosenkę o tym genialnym święcie. Tak też, do Transformice przed dwoma dniami został wprowadzony o takowej też tematyce event. :>
*upiorny śmiech*
Osobiście muszę stwierdzić, że uwielbiam klimat tego święta... i nawet pamiętam, opowiadanie, które pisałam w zeszłym roku o Halloween na pewnym blogu(nie, nit TFM... xd)... ale to inna historia, a wracając do konkretnego tematu: 
Filmik jest angielskojęzyczny, szukałam jakiś fajnych Polskich.. ale nie mogę nic takowego znaleźć. e,e A temu źródłu ufam najbardziej. 

Dla tych, których język angielski kuleje, to już tłumaczę o co chodzi: 
Są trzy plansze Halloween'owe: 
  1. Burzliwa mapa - jest ciemno, i co pewien czas strzela błyskawica, i przez sekundę widać całą planszę. Twoim zadaniem jest znaleźć jak najwięcej cukierków i je zebrać(po prostu przez nie przechodzisz).
  2. Biblioteka - ty wraz z całą zgrają mysz jesteście w takiej jakby... skrzyni i wspólnymi siłami musicie zebrać cukierki. UWAGA! Nie zbliżajcie się do krawędzi, bo spadniecie! 
  3. "Mapa do latania" - polega na tym, że klikając "space"(lub strzałka do góry), musicie redukować wysokość, sami lecicie do przodu. Musisz zbierać cukierki. UWAGA! Nie spadnij, czy też nie uderz w pnącze, bo zginiesz! 
W sumie.. jest jeszcze czwarta mapa, ale ona jest do wydawania zebranych cukierków.
Na dole po prawej stronie tej mapy ją trzy Vampiry, jak się na nie kliknie, to wyskoczy okienko, można tam wymienić nasze cukierki na różne przedmioty do ekwipunku/tytuły/odznaki. KAŻDY Z TRZECH WAMPIRÓW MA CI CO INNEGO DO ZAOFEROWANIA(jakby kto nie zauważył, to jest ta rodzinka z tego portretu na dole ;D)

 A środkowy Vampir(dziecko) po prostu.. można mu dać butelkę z krwią. e.e

Tytuły można jeszcze zdobyć przez używanie cukierków do "maszyn losowniczych"(w sensie.. E... jak w kasynach takie są.. z filmów na pewno kojarzycie XD), ale jak to w hazardzie... możecie nic nie zyskać.
Są też mapy z zeszłego roku, czyli z zabijaniem wielkiego kota spacją.. i jego duszków.. my jesteśmy czarodziejami i spacją zabijamy.. mamy określoną ilość żyć(serduszka w górnym lewym rogu).. powiadają, że my to Harry Potter.. podobieństwo na pewno jest przypadkowe. :P
Zmienił się też wygląd naszego podpisu... jak ja to zobaczyłam, to od razu mi się nasunęło coś w stylu: "Batman is coming". x'd

W sumie, podoba mi się oprawa graficzna i koncepcja eventu. :3
Wiem, wiem, dużo tekstu, ale zachęcam do zapoznania się z jego treścią - na pewno rozjaśni wam, o co chodzi w Halloweenowym evencie, tego roku na TFM! ^-^
.. psyt.. komentujcie...
Dziękuję za pomoc Pauli.. (Cytrynce ;p)

Pozdro,
~Kasumisw

4 komentarze:

  1. Co do mapy do latania to mi nie działa na niej "space" (pewnie jestem sam z tym problemem XD) ;/ ale można tez strzałką w górę użyć jak by ktoś też miał problem z tym :P ~Wasz dzienikarz

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie jeszcze zdjecie do biblioteki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U... umknęło mi. Przepraszam.. ;d Jak wpadnę na nią, to dodam... w sesnie.. jak Paula mi zrobi screena. <3

      ~Kasu

      Usuń
  3. Kasu wiesz że zastanawiałem się dlaczego masz więcej tych odznak do zakupu u rodzinki vampirów i w końcu znalazłem na to odpowiedz :P Jak w evencie z 2014 r nie zdobyłaś odznak to w tym roku możesz je zdobyć :v Chodzi mi o odznaki dyni i cukierka :P ~Wasz dziennikarz

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.