niedziela, 25 października 2015

TheJuk

Hejka.
Jestem admi na okres próbny. W tfm gram.... um.... rok i coś. Miałam inne, stare konto, które obecnie jest ukradzione :/ Założyłam nowe. Mój nick to Thejukson (skrót: Thejuk [by Tran(jeśli się pomyliłam, to sorki xD)]). Gram na nim...... jakieś..... cztery dni, ale mam trochę kasy i ciuchów. Moja myszka wygląda tak:
Jest to mój obecny kostium na halloween. Mam jeszcze tego wampira:
Podobają mi się halloweenowe rzeczy dla szamana, nabyłam wszystkie, tylko nie wczytuje mi "dużego pudła z dużym pajączkiem, więc używam zeszłorocznej dyni ;p 
Pozdrawiam
TheJukson


2 komentarze:

  1. Hejka nowa pisarko ;D Życzę ci powodzenia w okresie próbnym ;D ~Wasz dziennikarz

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.