środa, 30 grudnia 2015

Event, event, event :)

Grając w TFM na 100% natrafiliście na eventową mapkę. O co w niej chodzi? Z pomocą Kasu i Micha powstał ten poradnik, na który serdecznie zapraszam ☻
~Juki
Gram, gram zdobywam sery aż tu nagle BU. Jakieś dziwne okienko. ,,Co to do licha jest?!"-myślę. To co mnie tak zaskoczyło to po prostu eventowa mapa. xD Po wczytaniu pojawi się takie coś:
By Mich
Jest to coś w rodzaju instrukcjo-historyjki. Tłumaczę krok po kroku:
1. Gdy zniknie okienko pojawi się pokój, sterta prezentów, kominek i drzwi. Trzeba biec w prawo.
1.
2. Gdy wyjdziemy na "dwór" i dojdziemy do drzewa trzeba je ściąć. Drzewa ścina się spacją. Gdy drewno pojawi się na grzbiecie myszki wracamy do pokoju.
2.
3. Następie udajemy się pod kominek (trzeba przejść, przez wielką górę prezentów-tylko dla mnieeeeee xD ). W kominku drewno zostawia się spacją ☺
3.
4. Powinna się pojawić taka mysz (jak coś nie działa do z pretensjami do Kasu, ona mi to tłumaczyła xD)
4.
5. To znak, że płonie już ogień, przed ogniskiem można wtedy wykonać takie czynności(po kolei): siad, płacz, śmiech, spanie, śmiech, złość, taniec.

6. Po czym dostaje się tytuł <<Drwal>>.
Jak już pisałam jeśli coś nie działa to do Kasu z pretensjami.

Jeszcze są zjazdy saneczkowe(trollo-trollo pisałam już o tym post, ale szpoko XD).
Sanki ☺
Chodzi tu o to, żeby zjeżdżać z górki na pazurki, skakać przez przeszkody i zbierać prezenty. Skacze się w górę strzałką. Więcej o tym nie napiszę bo ja tej mapy nie ogarniam :3


Jeszcze jedno. Mich zrobił mi ankietę. Jeśli chcecie jutro zabawę sylwestrową to głosujcie :) 

2 komentarze:

  1. Czy to twoje pismo zielone Kasu ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. XD Rzeczywiście, chyba trochę źle jej to wytłumaczyłam. ;d
      Dlatego wprowadziłam kilka retuszy, teraz jest OK, sry. DX

      ~Kasu

      Usuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.