czwartek, 24 grudnia 2015

Ślę życzenia!

Trzymajcie się ciepło... :3
~Kasumi

7 komentarzy:

  1. Ja nie mam wlasnej gwiazdy na niebie a chce ja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zabierz sobie jakąś małą.. nikt nie zauważy. :P

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Samantha Eveningstone ? e.e

      Usuń
    3. Kasumi*
      Właśnie się zastanawiałam, czy nie napisałam źle.. XD
      No bo wiesz, jak nie gram w TFM to gram w SSO i o tym też ma bloga... XD Ale nie rozpowiadaj.. :p

      ~Kasu

      Usuń
  2. Zdrowia szczęścia Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku życzy
    -TheJuk
    PS szacun,ZŻe mnie nie wywaliłyście xD
    Pss nie wywalajcie mam szlabn na kompa
    Psss Samcio tęsknię ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afff... dziękować. <3
      Spoko, spoko, ja pamiętam i pilnuję. :p

      Też tęsknię za tym naszym kicaniem i w ogóle. *,*
      ~Kasu(tzn. Sam)

      Usuń
    2. WywaliliŚCIE D; Teraz czuję się jak dziewczyny z mojej klasie kiedy niektóre pani mówią tylko o panach XD

      Dzięki za życzenia i wzajemnie :D
      ~Micha

      Usuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.