niedziela, 13 grudnia 2015

Ktoś kto już był ..

Zgadujta któż to mógł powrócić...

LEGENDARNY jeloneg latający po survivorze...(specjalnie jeloneg)
Cały czarny ..oprócz jego opaski "zakrwiawionej" na oczach... i także czerwono krwista kokardka na szyi..
Znany również jako ...

Magia świąt zmienia również tych którzy mogli się już wycofać... ale o to powróciła....

Zgadujta kto to .... podzielcie się opinią w komentarzach ...
PODPOWIEDŹ
To nie TheJukson to ktoś kto był 3 autorką bloga od początku.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A co ? :D xD

      Usuń
    2. Nicz.. zgadujta dalej xd

      Usuń
    3. No już widzę z komentarza na dole, że ty to Trans :P

      Usuń
    4. gdyby nie komentarze na dole to byś nie zgadł ;-;
      (jestem załamana sobą przez swoją małą postacią na blogu... nie żeby to była twój wina czy cuś)

      Usuń
    5. Ja nawet nie widziałem że, ktoś taki jak ty był nablogu XD :P nie jestem od poczatku powstawania bloga ;/

      Usuń
  2. Po jakże cudowanej interpunkcji, którą będę pewnie musiała poprawiać za każdym razem... Translidka to będzie. XDDD

    (Thejukson nie daje oznak życia... nie wiem, kiedy wróci... miała wrócić 8 grudnia.)
    ~Kasu XDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Yey ! Trans wracasz jak ja cię dawno nie widziałem :V
    ~Mich

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o zachowanie kultury w swoich wypowiedziach, a jeśli negujesz coś to uzasadnij swoją krytykę.
Prosimy także o komentowanie, to bardzo naszą ekipę motywuje.